SÅ SÖKER DU GARANTI
 

Garantiansökan behandlas i enlighet med NTM: s garanti- och leveransvillkor.

TILL Ansökningsformuläret

  • Alla fält markerade med röd asterisk * är obligatoriska. Systemet fyller automatiskt i enhetsmodell, leveransdatum och reklamationsnummer (RMA) baserat på enhetens serienummer. Fyll i renhållningsfordonets timmar eller km för släpvagn
  • Felet och händelseförloppet måste beskrivas i detalj i ansökan. Om ansökan gäller reservdelar måste NTM artikelnummer anges.
  • Ansökan måste alltid åtföljas av bilder av defekten före och efter reparation. Alla andra dokument som klargör felet och / eller händelsens gång bör också bifogas ansökan. Glöm inte EBS filen
  • En kopia av garantiansökan måste alltid bifogas de reservdelar som returneras. 
  • Om denna information inte tillhandahålls eller är bristfällig kan ansökan avslås. Om ansökan gäller utbyte av reservdelar måste den utbytta reservdelen returneras till NTM efter utförd reparation.

 

Behöver ni hjälp? Kontakta mig!

Robert Ronngren Garanti Support

Robert Rönngren

Supportchef